Gratka dla mieszkańców Dolnego Śląska - aż dwie odnowione Biedronki czekają na klientów
Z sukcesem zakończyły się remonty dwóch dolnośląskich Biedronek – we wrocławskich Wojszycach przy ul. Parafialnej 21 i w Oleśnicy przy ul. Jana Kilińskiego 4-4b. Obydwie placówki w nowej odsłonie uruchomiono 30 lipca. W sklepach zostały zastosowane ekologiczne rozwiązania, a ich wnętrze dostosowane do formatu 2.0, dzięki czemu są bardziej przyjazne dla klientów. Na tych ostatnich w obu sklepach z okazji otwarcia czekają liczne atrakcje: upominki, konkursy, zabawy z animatorem dla najmłodszych oraz kilkadziesiąt produktów w promocyjnych cenach, z rabatami sięgającymi aż 75 procent!
– Cieszymy się, że z każdym dniem przybywa Biedronek 2.0, takich jak te, otwarte dziś we Wrocławiu i w Oleśnicy. Zakupy w zmodernizowanych placówkach, dzięki bardziej przyjaznej przestrzeni oraz bogatszej ofercie produktów, to dla klientów nie tylko większy komfort, ale także prawdziwa przyjemność. Poza tym w trakcie remontu postawiliśmy na ekologię – zastosowaliśmy m.in. oświetlenie LED oraz wymieniliśmy urządzenia chłodnicze na te wykorzystujące ekologiczny gaz CO2 – mówi Cezary Kucper, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego sklepów Biedronka zlokalizowanych na Dolnym Śląsku.
Jakie nowości czekają na klientów w odnowionym wrocławskim sklepie?
Powierzchnia sali sprzedaży wrocławskiej Biedronki zlokalizowanej przy ul. Parafialnej powiększyła się do ponad 570 m2. Zmodernizowana placówka ma 5 kas, a zmotoryzowani klienci mogą korzystać z parkingu, liczącego 71 miejsc postojowych.
Otwarciu sklepu towarzyszyło uroczyste przecięcie wstęgi przez pierwszego klienta, ale to nie koniec atrakcji przygotowanych dla odwiedzających tę placówkę. Już w sobotę, 3 sierpnia br., z licznych przyjemności będą mogły skorzystać dzieci – dla nich zaplanowano konkursy i zabawy z animatorem, m.in. malowanie twarzy.
Do 5 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów klienci mogą także skorzystać z promocji i wybrane produkty, m.in. warzywa i owoce, kupić z rabatami sięgającymi nawet 75 procent, w tym brzoskwinie tylko za 2,99 zł za kilogram. Lis Lucek czy Zając Zuzia? Te i inne maskotki z Gangu Słodziaków będą mogli kupić za 1 zł ci klienci, którzy w pierwszym tygodniu otwarcia zrobią zakupy za min. 149 zł.
Biedronka przy ul. Parafialnej 21 we Wrocławiu będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 6:30 – 22:00, a w niedziele handlowe w godz. 9:00 – 20:00.
Atrakcje towarzyszące otwarciu zmodernizowanego sklepu w Oleśnicy
Po remoncie sala sprzedaży oleśnickiej Biedronki liczy 618,83 m2. W sklepie zamontowano 5 kas. Z okazji ponownego otwarcia na klientów czekać będą liczne niespodzianki.
Sobota 3 sierpnia będzie dniem pełnym atrakcji dla najmłodszych – czekać na nich będą konkursy i zabawy z animatorem. Ich rodzice będą mogli natomiast skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej, w ramach której wybrane produkty będą dostępne w atrakcyjnych cenach, z rabatami sięgającymi kilkudziesięciu procent – m.in ziemniaki w cenie obniżonej o 75% i pieczarki aż o 41% tańsze. Użytkownicy karty lojalnościowej, którzy do 3 sierpnia br. zrobią w wyremontowanej oleśnickiej placówce zakupy o wartości min. 99 zł, będą mieli szansę na zakup książki kucharskiej „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” za 1 gr.
Sklep Biedronka w Oleśnicy przy ul. Jana Kilińskiego 4-4b będzie czynny od poniedziałku do soboty od 7:00 do 22:00, natomiast w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00.
Zarówno we wrocławskiej, jak i oleśnickiej Biedronce dla 150 osób, które jako pierwsze odwiedziły w dniu ponownego otwarcia te wyremontowane dolnośląskie placówki, przygotowano specjalne upominki. W dniach 2-3 sierpnia br. w trakcie wizyty w obu sklepach będzie można zarejestrować kartę „Moja Biedronka na co dzień” i na stałe dołączyć do grona ponad 7 mln klientów, którzy każdego dnia korzystają z szeregu promocji oferowanych przez sieć.
BIURO PRASOWE
Tel: 0 696 77 22 13, e-mail: media@jmpolska.com
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2900 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.
Powrót do aktualności